Måndag kväll

Nu är jag tillbaka från Manchester och sitter i min egen säng (sköööönt!) med huvudvärk. Fick jordens migränanfall igår ( i mitt mått mätt) efter att vi hade ätit middag med Lous familj så jag blev sängliggandes i några timmar och kände mig som the drama queen mitt i tjocka släkten...

Lous familj var trevlig, eller majoriteten - det fanns en klick som var lite över alla andra. Men jag konverserade trevligt med dom och kände mig riktigt duktig ;)
Hennes moster Betty från Canada var den klart härligaste, sa precis vad hon tyckte och tänkte, inget snobberi där inte!

Idag har jag haft en huvudvärk mest hela dagen och varit väldigt trött. Direkt när vi kom hem började Lou och Ian ha ett storgräl vilket inte gjorde saken lättare :/ Vill mest bara vara i Sverige nu faktiskt, dom här sista tre veckorna får gärna gå väldigt fort för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0