Busy busy!

Fick det nya "schemat" av Lou idag....

Ifall någon planerar att hälsa på mig är dessa datum INTE tillgängliga!

*4-5 April dykhelg nere i Brixham

*Påskhelgen, vi ska upp till Manchester

*23-30 April Lou drar till Egypten = mkt mer tid och jobb med Lottie. Ians mamma kommer ner som jag hrmm tycker sådär om...

*2-4 Maj, dykhelg i Wales

*9-17 Maj Ian iväg på kurs vilket betyder samma sak som när Lou är borta - mer jobb!

*21-25 Maj Dykhelg i Farnes (Northumberland), vet inte än om jag ska med dit

*6-7 Juni, dykhelg i Brixham igen

*26-29 Juni Scapa (scottland) dykresa men det är inte bestämt om jag ska med då.

*12 Juli avskedsfest för en viss Hanna som åker hem den 15 Juli....

Japp, där var allt planerat, det kommer säga svosh så är jag hemma!

Men det är ju bra att ha en massa att göra, bättre det än att sitta uttråkad!

Pratade med Daniel igår också, tydligen så var det bara 17,4 poäng för att komma in på juridik på Göteborgs universitet förra året, det finns hopp för mig!!!!!:D

Natti!
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0