Dom rosa fluffiga molnen fick en grå kant

Högskoleprovet gick bra!!=) Jag tror jag fick ganska högt poäng men det spörs om en månad. Kanske var det för att jag gick in i det men absolut nada prestationskrav!

Jag har varit lycklig hela kvällen och firade det med att äta ben & Jerrys glass samt pizza, mums. Hade planer på att ligga i sängen tills klockan tolv och bara känna mig laaaat och ha dåligt samvete för jag borde plugga men så gör jag något dumt.

Jag kikar in på mitt lags hemsida och ser att jag ska spela imorgon. Vojne, jag hade hoppats på att jag inte skulle behöva spela div 1, bara lulla runt och ha trevligt i div 2. I ärlighetens namn fattar jag inte varför jag ska spela? Det finns x antal centrar där ute som är bättre än jag.
Det värsta är att det laget vi ska möta har spelat i elitserien, jag har sett dom och dom är ruggigt bra!

Ååå.... Nu är jag nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0