Gos

Helgen har varit så härlig, en massa underbart sällskap, plugget har inte varit tungt och allt glittrar här i Ume. Just nu är allt bra!

På fredagen så blev jag av med sushi oskulden - REJÄLT! Vi var ett gäng som samlades hos en klasskamrat och hans tjej, gjorde sushi tillsammans, såg på tv och hade det mysigt.

På lördagen så fick jag rycka in som hundvakt åt 2 små gosiga, alldeles underbara (och busiga) tjejer! Vi hade pyjamasparty när husse och matte var borta, låg på golvet, såg på tv och åt godis ur Hannas godispåse när hon inte såg! Tur att jag redan ätit upp all choklad!



Idag har det blivit plugg, stententamen (som jag klarade!!!) och träning som var grymt kul!

Nu känner jag att det blev lite dagboksaktigt men såhär kl 23:09 en måndagkväll innan läggdax känner jag att det kreativa förrådet är tomt...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0