Den räven valde fel väg

Idag är det söndag vilket betyder nästan ledigt, behöver bara mocka i stallet och ge hästarna mat.

När vi hade mockat klart skulle jag tömma traktorskopan på hästbajs som det så fint heter:) I alla fall så springer det en räv över vägen, coolt tänker jag, tömmer skopan och kör iväg för att parkera traktorn. Precis när jag går ut ur traktorn hör jag BAM! (gevärsskott)  fasen också...

När jag kommer till huset står chefen i trappan, såg du räven frågade jag - han nickade, lever räven?  Han skakar på  huvudet med ett flin.

Jaja, bara det inte är Seppi, våran tama räv i stallet men jag har en stark känsla av att det var hans "flickvän" för jag har sett den räven flera gånger runt stallet.

RIP Seppis tjejimage8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0