Chicken Tikka Masala

Var väll sådär, inte äckligt men inte wow heller - ok helt enkelt.

Nästa helg ska jag och Ian vara ensamma hemma, han är överlycklig för jag ska på ett födelsedagsfirande till lördagen. Hans plan är att jag ska ligga helt medvetslös på mitt rum hela söndagen så han kan typ springa omkring i kalsonger och se på vilka tv program han vill.

Jag sa att scenariona blir nog snarare ett av dessa alternativ....

1: Jag ringer mitt i natten och bönar och ber om att få skjuss hem eftersom jag mår dåligt eller något annat är piss (han kommer att göra det annars kommer han få Lou hack i hälarna)

2: Jag kommer vakna tidigt på morgonen och springa skytteltrafik till toan. Min toa är på nedervåningen vilket gör att jag stationerar mig i soffan i tv rummet för så snabb framkomlighet som möjligt.

Han kommer ha en underbar nästa söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0