Cosmopolitan å goooodis

sitter och mumsar efter en promenad där jag införskaffade godis och en cosmopolitan tidning=) Stämmningen i huset är lite tryckt för både Lou och Ian har varit på en arbetskamrats begravning och igår fick Lou besked om att hennes gammelfaster dött så dom är lite nere och trötta.
Därför tänkte jag att jag hittar på något själv idag så att inte Lou behöver tänka på det så jag gick ut och gick en sväng och införskaffade nödproviant;-)

Imorgon blir det utgång, jag är faktiskt lite nervös men jag hoppas att jag får kul! På förmiddagen är det en playdate på G med två morsor och fyra extra kids i huset, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Ola

Hehe, lycka till! Lägger upp en länkt till din blogg på min sida om de e ok

?

2008-08-08 @ 06:19:13
URL: http://nyborjartanken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0