Det där gick ju bra!

Dyka var lite läskigt, det gjorde ju inte saken bättre att jag fick en gammal militär/brandman som min instruktör, han var lite skrämmande i början. Men när man kommer förbi den där breda brittiska accenten så fattar man att han bara skämtar och det går att skratta:)
Det sköna med britter är att efter en sån här grej så går man till puben som avslutning, sitter och har en öl och bara pratar. Man tar högst två tre öl/drinkar sen är det nog men det är så trevligt!

Under tiden vi var på puben så pratade jag med en helikopterpilot som också dyker, jag blir verkligen sugen på att utbilda mig och han sa att mitt synfel inte ska vara ivägen:) Det kan gå!
Vi ska i alla fall åka upp tillsammans till Wales den här helgen eftersom det inte får plats mer än tre pers i Subaquaholics bussen så mig sätter dom med en främling;) Iof är han inte det längre.
Han sa iaf att det var bra att han fick en kartläsare med sig. Hehe... Jora sa jag, jag är verkligen stereotypen av kvinnor som inte kan läsa en karta - blir som en extra förvirrad höna när jag ska hitta någonstans.

Vi kommer hamna i Irland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0