Första dyklektionen

Idag var jag hos optikern och fixade linser, med lillfia med mig. Vojne... Men det gick bra! Hon skötte sig som en ängel och när optikern frågade vad jag jobbar med sa jag bara "that" och pekade på Lottie, han skrattade ganska gott:)

Sen var det att rusa hem, barnvagnsrally kan man kalla det för vi var lite sena till en playdate med en av hennes kompisar. Men som tur var hade dom andra lite förhinder och blev sena dom med.
Playdaten var trevlig, jag får lära känna ganska många mammor i området men alla har verkligen varit supertrevliga. Och det kan hända att jag har gått med på att avlasta Noahs mamma lite någon dag, hon är gravid i åttonde månaden, ska skriva klart ett skolarbete och halva huset ska renoveras klart - självklart betalar hon mig:)

Ikväll ska min första dykkurs äga rum, vojne (gillar det ordet).... Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0