Inte så rumsrena au pair skämt

Ikväll när jag och Lou åt middag så berättade jag att en av deras anställda hela tiden sms:ar mig. Vilket inte egentligen gör nått för han är väldigt gullig (inte på det sättet) men han är så himla blyg fast väldigt snäll och rolig när han väl pratar.
I alla fall så skrattade hon och sa att han alltid ser lite skeptisk ut nät dom manliga dykarna skämtar om mig och jag sa, aha.. Varför det? Vad skämtar dom om?

Haha! Lou bara skrattade...

(Lou) Jo, som idag t.ex. så sa jag till en av killarna att du hämtar upp Hanna här vid affären imorgon (jag ska åka med en till Wales).
(Den andra killen) Va!? Är du en så lycklig jäkel att du får skjussa den Svenska au pairen?
(Båda) Hur kan du låta Ian få ha en Svensk au pair hemma?
(Lou) Skrattar,
(Båda killarna) Vart är Ian nu?
(Lou) Hemma
(Båda killarna) Ensam med den svenska Au pairen??
(Lou) Ringer hem, jag svarar.
(Lou) Hej, gur går det? Är Ian där?
(Jag) Nej han tar bara en snabb dusch sen kommer vi
(Lou repeterar vad jag säger och försöker hålla sig för skratt)
(Båda killarna) Jasså... Han tar en dusch, efter att ha varit ensam med den svenska au pairen


Det är dom här killarna pluss tjugo andra som kör samma skämt konstant som jag ska tillbringa helgen i wales med. Men dom vågar inte öppna käften när jag är i närheten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0