Kramp och värk men med en liten gnutta lycka

För jag har fått en plats i ett volleyboll lag!!=)
Var på träning ikväll och alla verkade lättsamma och trevliga men fy f*n vad gårt det var! Jag fick kramp redan första halvtimmen och tränaren kom fram till mig och sa att ja du vet att två personer kollapsade under första träningen förra året.
Nästan alla spelare var riktigt bra, speciellt centrarna (som jag spelar) så det var väldigt hård konkurens.

Jag hamnade i det "sämre" laget med en annan tränare (fransman, låter hur kul som helst när han pratar) - lite glad. För jag orkar nog inte ge 110% till volleybollen när jag är här.
Jag har även hört ryktas att det är mycket bättre stämning i mitt nya lag än i det bättre laget, fick höra det av en svensk tjej som spelar i samma lag som jag. Det är ju också kul!

Nu ska jag sova, ska bli kul att se om jag kan komma upp ur sängen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0