Nej Lottie, jag är inte vilse!

Idag skulle jag och Lottie gå till parken... Ensama...

Ni som känner mig vet att jag har ett lokalsinne som en förvirrad höna - nada - med en nedklottrad beskrivining från Lou som inhöll dne enkla men lite längre vägen gav jag mig iväg.
Konstan så hörde jag "Hanna! This is the wrong way!"
"No Lottie, this is the right way, just a little bit longer"
Tillslut så blev jag lite osäker så jag frågade en dam på gatan men jag var på rätt väg! När vi kom iväg dit så sa Lottie att hon hellre ville hem och få något att dricka istället. Hon var inte grinig eller nått utan bara konstaterade det så det var lika bra att gå hem när jag hade varit så stolt och hittat parken!

På eftermiddagen fick jag se Bristols centrum, det var verkligen fint!:) En pulserande studentstad.

Men nu är jag mäkta trött och ska snart krypa till kojs... Ha det bra!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0