Så här tänker en tjej

Idag pkte jag ner själv till Bristol centrum för att kolla runt lite och kanske shoppa lite, när jag vaknade kl 11 för att grannen satte på gräsklipparen (grrr) var jag ensam hemma så jag lämnade en lapp som löd ungefär så här...

"Hey! I'm taking a trip with the buss to the centre to look around. If i'm not back ti'll midnight you can start to get worried:)
See you later//Hanna"

Tydligen hade Lou försökt ringa till mig, sms:at en massa gånger och inte fått tag på mig och blivit orolig, hon känner till mitt berömda lokalsinne - hehe. Hon hade visst lagt in fel nr så jag fick inga sms eller telefonsamtal.
Men jag kom hem ungefär halv sju hel och välbehållen:)

Till inläggs rubriken då...

Köpte ett par skor, supergulliga men onödiga och 30£.... Dumma Hanna, men jag älskar dom och ångrar mig inte:)
Ni som följt bloggen vet att jag behöver en ny mp3, stod och kollade på en för 29£ och tänkte fasen att jag lägger dom pengarna på en sån onödig sak.
Lou och Ian tycker jag är konstig när jag berättar det men det är så en tjejs hjärna funkar:)


Visst var dom söta!:)?

Här är lite bilder av Bristol


Mitt hus



Gatan där jag bor... Kul ställe va?! Not


Vy från Bristol


Mitt inne i stan

orkar inte ladda upp mer bilder nu för det bara krånglar!

Nu ska jag äta chicken Tikka Masala, nästan lika stort som fish n' chips:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0