Två dagar i nytt land

Och det känns fortfarande bra, england är inte så svårt att greppa. Det är i och för sig lite konstigt när folk ringer och ville ha tag på Mr Jonsson och jag tänkte "va? Ian? Just det ja! Jag är i england nu.

Idag har jag varit själv för första gången med busungen som föresten frågade mig när jag vi handlade om jag skulle sätta mig på rätt säte nu. Den första dagen hamnade jag bakom ratten varje gång vi skulle åka någon stans.
Annars har vi simmat idag i ett badhus.

Nu är jag hemma i huset ensam med Lottie sovande och en tv med 500 kanaler (ibland blir det för mkt av det goda)...

En rolig grej är att en tjej som jag träffade i dykaffären igår frågade idag om jag vill ut med henne och hennes kompisar på fredag. Lou sa självklart, hon kan vara så bakfull som hon vill på lördag för då är hon ledig! hehe... Känns skönt att dom frågar så jag får en chans att få en umgängeskrets, inte bli helt bunden till huset.

Ha det bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0