Årsdag med rostade lussekatter

Jag bakade lussekatter igår, vad gör man inte för att spä på julkänslan? Jag funderar på att frysa ner en och ta med till sverige, sedan högtidligt överräcka den till Linnea samtidigt som jag tar emot hennes pepparkaka - blir lite extra speciellt med en engelsk lussebulle...

Vet ni vad engelsmännen gör med mina lussekatter!!?? Dom stoppar ner dom i brödrosten och sen smetar dom smör och sylt på! Helgerån!

Jaja, det där med årsdagen... Jag börjar känna mig gammal, idag slog det mig att det är exakt ett år sen jag åkte till Island. Det är svårt att ta in att jag för exakt ett år sedan satt i ett hotellrum i Reykjavik och kände mig ensam och övergiven. Ville inget annat än att åka hem igen men stönig som jag är stannade jag och det ska jag tacka gudarna för!

Nu ska jag bli ännu mer gammal och fet genom att stoppa i mig mörk chocklad och dega framför tv'n bara halvtimmen efter en take away...


Mitt Island.....

Kommentarer
Postat av: linnea

jaa gör det! :) inte bryta den uråldriga traditionen...!

2008-12-14 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0