Gott nytt år!

Ja då är det snart 2009, det känns vemodigt att lämna 2008 bakom mig.

2008 (sent 2007) var då mitt Islands äventyr började och det var nog min största utmaning i livet hitils! Jag klarade det och kom hem till Sverige med attityden att jag klarar ALLT! Det gör jag och det var därför jag begav mig till Bristol där jag har lärt känna människor som alltid kommer att ha en stor betydelse för mig. 2008 har varit det bästa året i mitt liv, jag blev självständig.

Men samtidigt kanske det är bra för oss att "separera" nu. 2009 kommer bli året när jag tar tag i mitt liv, året då jag växer upp och startar mitt "vuxna" liv. Jag har som nyårslöfte att flytta till Sverige och börja på universitetet, jag tror inte jag orkar resa mer nu.

Men nu ska jag snart på nyårsparty sen den andra tidigt på morgonen bär det av till Bristol, jag har halva tiden kvar (tack och lov) så min Englandstid är inte över och utlandssvensken excisterar fortfarande!

Ha ett riktigt gott nytt år med många lyckönskningar från utlandssvensken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0