Jag hade glömt bort att det var så här jävligt

Ligger i sängen, påpälsad till max, duntäcket över mig och elementet på full fräs - jag har flunsan.

Jag har inte haft flunsan på år och dar och jag har verkligen glömt bort hur jävligt det är! Kvittar vad jag gör, antingen så fryser jag eller så kokar jag. Jag orkar knappt gå upp ur sängen och igårnatt så sov jag kanse högst tre timmar för jag hade feberdrömmar om julkort! Det låter kanse löjligt men det var julkort överallt, hur stressigt som helst!

Det mest störande är att jag verkar ha sämst immunförsvar här för vad alla andra får, får jag hundra resor värre.

Nu ska jag ta några alvedon och försöka sova.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0