Lilljul med min "extra" familj

Jag har inte au pair familjen från helvetet, jag har inte au pair familjen från himelen men visst har jag en toppenfamilj!=)

Idag så hade vi lilljul eftersom jag åker på tisdag, dom gjrde iordning en engelsk julmiddag som var supergod. Efter middagen öppnade vi paket, jag fick ett par glittriga raggsockor, mamma mia filmen och en kalender för 2009 med kort på Lottie och alla hennes kompisar.
Sen spelade vi spel, jag och Ian blev fast i monopol så vi var ensamma kvar uppe till kvart i ett på natten (därav det sena inlägget) men Ian vann tillslut. Det satt hårt inne att vara en god förlorare efter den matchen....

Nu ska jag sova, imorgon är det sista "arbetsdagen" - jag ska ta Lottie till poolen och bada och sen på tisdag hoppar jag på bussen till Heathrow.

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0