Nä nu vill jag hem!!

Den här veckan har varit så seeeeeeeeeeeg...... För det första så har Lou knappt jobbat, varenda morgon när jag kommit ner för frukost har jag frågat "ska du jobba idag?"  "Nej, jag tar nog ledigt idag" är dom enda svaren jag fått! Visst vi har gjort en massa roliga saker som åkt skridskor, vart på Horse world, åkt till Cheddar men det känns som om jag varit på standby hela vecka, ifall jag måste jobba. Jag har jobbat ungefär fyra timmar på hela veckan! Det har varit sååååå segt.

Idag har jag träffat Matildha för vår sedvanliga kaffe, börjar bl en mysig tradition:) Efter Kaffet så gick vi på Cabbot Circus och kollade i affärer när en jävla kossa säger till mig "Move out of the way you fat bitch" Öööö... Jag gjorde inget, hon bara passerade - både jag och Matildha var helt chockade!

Jag har ingenting att göra ikväll, känner mig som världens looser utan vänner som inte har ngt att göra en lördagskväll! Pluss att jag känner mig som en fat bitch - Fy F*N vad jag hatar den kossan!

Nää! Nu vill jag hem! Frågan är bara vad jag ska göra för att få tiden att gå fortare dom här sista dagarna?

Någon som har tips eller uppmuntran?


Kommentarer
Postat av: Ola

Flight of the hamsters kanske? ;-)



kram!

2008-12-21 @ 10:42:23
URL: http://nyborjartanken.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Dom har näst intill förstört mitt liv dom jäkla hamstrarna!!! Haha!:D Näe, har köpt en bok nu och tänkte gå och köpa typiska engelska saker att ta hem... Sen är det bara måndag kvar!

2008-12-21 @ 13:34:53
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej HAnnis!

Titta på Eddie murphy "delirious" på youtube. SKÖJJ

Vansinnigt mångsidig!

2008-12-22 @ 16:53:27
Postat av: Hanna

Trodde inte Eddie kunde va så kul!:) Tack för tipset!

2008-12-22 @ 18:28:47
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0