Arvikafestivalen

Kanske ska berätta lite om Arvika också...

Ok, festival är riktigt kul - jag har upptäckt nya band/artister som jag verkligen gillar som t.ex. Lycke li, Moto Boy, The Kooks m.m. Det har varit riktigt kul med all live musik!

MEN aldrig mer festivalcamping! Fy f*n vad snuskigt! Jag har aldig varit med om nått sunkigare. Folk som spyr och kissar överallt det är verkligen så jäkla dräggigt. Men jag stod i alla fall ut två nätter!;)

Men vädret var topp och lite brun blev jag och jag hade kul med kompisarna - helt klart värt det!:)


Emma, Daniel och Jag på Kate Nash


Jag Spelar Eco twister... Eller är det så det heter?


Josse med vårat dricka, det är inte så gifitgt som det ser ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0