Det snurrar i min skalle

Jonna ringde mig efter Kent konserten och jag sa att jag tyvärr inte hann träffa henne.
"Det gör inget! Vi ses ju på Onsdag!"

"Ehh... (Lång tystnad)

"Hanna! Har du glömt!??"

"NEJ! Nu vet jag Rix Fm festiva, I'll be there!"

"Det är bäst det och det är bäst att du är på ditt bästa partyhumör!"


Jag vet inte varför men jag blir bara mer och mer glömsk.
Idag gjorde jag en till dundertabbe!
Jag, daniel och Emma skulle ta pappas bil upp till sunne för att en skulle köra min bil hem och sen ta den till Arvikafestivalen.

Pappas bil är lite trasig (någonting med kylaren) men han trodde den skulle klara en resa till Sunne och tillbaka utan att börja koka.

När vi hade kanske tre kilomteter kvar till Sunne kommer jag på att jag hade glömt nyckeln till min bil som vi skulle hämta!
Det var bara att vända och när vi kom tillbaka var bilen så het att vi inte kunde ta den tillbaka utan jag fick köra en skåpbil jag fick låna av mammas sambos son, skitkul att köra en sån stor grej i Sunne vet inte ens om jag har körkort för det?!

Men efter många om och men kom vi iväg.

Jag har köpt en t-shirt som passar ganska bra till mitt tilstånd - tycker ni inte det?:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det lät gott! Passande top;) Skulle nog behöva en jag med....

2008-07-06 @ 14:01:45
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0