Det vet inte jag

det är ett av alla härliga svar man kan få av mitt ständiga hatobjekt försäkringskassan! Jag ringde idag och klagade på dom att dom var sega och efter att ha fått samma svar som alla andra gånger tröttnade jag och sa...

"Är det någon idé att jag fortsätter att bråka med er för jag antar att jag inte är försäkrad?"

"Det vet jag faktiskt inte"

"Nähej men är det inte lika bra att jag skaffar privat försäkring?"

"Det kan jag inte svara på"

Vad är det för inkompetenta personer som sitter där egentligen! Hon borde ju kunna svara på sådana Basic frågor speciellt om jag faktiskt har blivit kopplad till utlandsärenden!

En månad med strul! Jag HATAR dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0