Börjar känna mig uppbokad

Jag landade i Sverige med farhågorna om att jag kommer ha nada att göra denna sommar - det har gått FEM dagaroch jag känner att två månader är för kort tid!!:/ Vojne Vojne.. Dagens I-landsproblem.

Har lyckats få mig ett jobb, eller jag vet faktiskt inte hur mkt jobb det är. Problemet är att om dom frågar mig om jag kan jobba hela sommaren kommer jag säkert hosta ur mig "-Javisst kan jag det, fulltid pluss extra går bra" eftersom jag har väldigt svårt att säga nej.

Eftersom jag har svårt att säga nej (missförstå mig inte för jag tycker att allt jag tackar ja till låter super kul!) har jag även prickat in besök på olika platser i sverige och europa, hänga på olika events, hjälpa mamma med trädgården och huset, umgås med vänner MÅSTE jag bara göra annars får jag ABSTINENS efter mina godingar:) Plötsligt känns två månader fruktansvärt kort...


MEN.... Idag har vi haft en trevlig nationaldag med familjen med en massa goda middagar och bad m.m.:) Nu har jag i alla fall firat den och känner mig inte så "osvensk";)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0