Kolsnäs och tjugoårs kalas

Igår var det första utgången sen jag kom hem till Sverige, det ultimata stället att komma in i Sunne igen - Kolsnäs!

Det var flashback, kul att se allt folk men kolsnäs kändes ganska över för min del... Fick nästan lite ångest när man såg exakt samma sociala mönster som det har varit de sensate fem åren. Men men, jag var där för att ha kul med mina kompisar och det hade jag!

Tjugoårs kalaset var också trevligt, Emelie och Kristin hade gjort det jätte mysigt med middag och förfest - det var så himla kul att se alla igen, det gjorde ni bra tjejer!:)


Idag då... Jag var inte bakis, bara trött så det var skönt:) Idag har jag bara slappat, läst och för första gången på säkert fyra år satt på nagellack!!! Naglarna ser fortfarande hemska ut men mina fötter ska vi inte prata om! Om en fotspeciallist såg dom skulle den ta fram silverkorset med direkten och mina fötter skulle fräsa vid första beröring - så hemskt är det! Jag har ju inte tänkt på att man kanske ska ta hand om tånaglarna också:/

Man lär sig något nytt varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0