Någon mer som känner sig stressad att skaffa sig ett förhållande?

ush, ibland kan kommentarer klistra sig fast i huvudet!
Som min kära bror sa "Du borde skaffa dig en pojkvän nu Hanna"
Samma kväll sa en kompis "inom två veckor ska ag ha skaffat dig en pojkvän!"

Varför?!

Dom menade bara väl och vill såklart inte stressa mig men nu sitter jag och tänker på det här... Är det någon mer än jag som inte är en känslomänniska? Självlart vill jag ha en pojkvän men jag har så himla svårt att bli kär! Om jag tänker efter är det nog bara en kille jag har gillat sådär väldigt mycket, på gränsen till kär och det är bara jag som vet vem det är för jag har inte vågat säga det till nån.
Det var kanske ett och ett halvt år sen så det är ganska mycket över men det stör mig!
Jag vill kunna visa känslor och dela med mig av dom men det kanske krävs träning??

Missuppfatta mig inte nu, jag är ingen känslo kall person, jag hoppas mina vänner ser mig som ganska snäll men kanske lite för rättfram ibland:)

Sen är det ju svårt att ställa in sig på att hitta någon när jag faktiskt ska åka om en och en halv månad igen - jag är ju lite av en nomad och det gör ju inte saken lättare;)

Nej vad seriöst det här blev!

Så vi rundar av vad jag gjort idag!
Sovit för länge (halv ett, jag skäms)
Läst en massa
Gått en promenad för att stilla samvetet för allt onyttigt jag äter;)
Men ändå njutit av lite mörk choklad och ett glas vin på kvällen:)

Bless!

Kommentarer
Postat av: Madde, den du älskar att hata

Tack för en tänkvärd kommentar!

2008-06-16 @ 22:50:38
URL: http://maddemagnerius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0