Så vet man att man har förändrats

Igår hade jag lite smått panik! Det är nämligen så att jag äger bara en outfit (kläder) som jag gillar, ok,  tre par shorts som jag kan använda men bara ett linne och är inte det lite äckligt?
Jag får liksom tvätta det varenda dag.

Kollade i mina  lådor där alla saker finns nedpackade inkl en del kläder och jag kände bara -nej, det här är inte JAG längre.


Jag gillade inte stilen jag hade på kläderna för ett halvår sen, jag tyckte inte kläderna var fula, det kändes bara inte rätt. Så Daniel och jag ska shoppa i Karlstad den här veckan, vet bara inte när vi kan båda två så det kan hända att mitt linne får tvättas några gånger till.

ska se om det är torrt nu, önska mig lycka till med jobbet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0