Världens sämsta Svensk?

En kväll i Laugaból;


-
Hanna, hur går den svenska nationalsången? (Heiko)

-
Ehmm... Du gamla du fria hmm hmm hmm hmm hmm... Nynna Nynna (Hanna)

- Kan du inte din nationalsång!? (Heiko och Mary)

Jag får höra Heeela (båda, tydligen har dom två) tyska national sångerna

senare på kvällen;

Heiko tittar på bilder från Stockholm.

- Vad är det för en byggnad? (Heiko)

-
Det där är en väldigt gammal byggnad (Hanna)

- Ja men vad är det för nått? (Heiko)

- En gammal byggnad, hur ska jag kunna veta?! (Hanna)

- Är det där slottet? (Heiko)

-Hmm... Kan det kanske vara, eller nej, eller joooo.... Jag vet inte, kan vara baksidan! (Hanna)ä

-Hanna! Du är verkligen världens sämsta Svensk! (Mary)



Är det nån som läser den här bloggen som verkligen kan HELA den svenska nationalsången?
Jag tror vi svenskar överlag är ganska dåliga på att vara Svenskar men det märks inte föräns vi bor i ett annat land.

Föresten så försöke jag hänga med lite i CUF's förbundsstämma men jag måste säga att det är dålig uppdatering av hemsida och bloggar! Skärp er lite va;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0