Inte min vecka

Det började med att jag skar mig i fingret, riktigt djupt så det tog stopp vid benet. Har låtit det vara och det har läkt ganska bra men ack så ont och onödigt:/

Igår var det i vanlig ordning voleyboll, jag visste att jag inte skulle hinna den första träningen men jag kom dit en halvtimme innan den var slut. Tänkte att jag kan väll värma upp så dom får lite mer folk och kan spela match.
Jag spelade i ungefär tio minuter tills jag skulle ta en smash med fingerslag och tummen vek sig!

Fy F*N vad ont det gjorde och jag som har match på söndag!

Tummen svullna upp och Karen (som är sjuksköterska) tyckte jag skulle röntga det så jag åkte in till sjukhuset idag men som tur var trodde dom inte att det var nått brutet. Bara väldigt stukat.


Så här ser tummen ut nu och jag har fått fyra veckors spel förbud!!! Bajs! Dessutom, lite kul - ibuprofen pillrena jag fick på sjukhuset var knallrosa (syns inte så väl här) vill dom att det ska likna godis?

Kommentarer
Postat av: Martin

Aj då :s snyggt paket du ;)krya på dig!

2008-12-02 @ 14:15:35
Postat av: Hanna

Haha! Tack:) Det har åkt av nu så handen pryds istållet av eb blå/gul/lila tumme:/

2008-12-02 @ 20:38:47
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0