Kärt åtreseende

Hej igen! Nu är jag tillbaka från Manchestertrippen med Lottie. Det var kul men phu.. Nu är jag ganska så sleten;)

Minus på resan = Lottie upptäckte att det var väldigt roligt att gå på toa på tåget. Vilket nästan resulterade i att vi missade vår station - nästan.

Pluss = Jag fick vara med om engelska traditioner så som halloween och bomfire night:) Dessutom fick jag se Manchester, nu är det gjort!;)


Lottie som en "spider princess"

Idag ska jag se struan och John, två killar jag träffade på vandrarhemmet i reykjavik i vintras, det ska bli kul!:) Dom har vägarna förbi bristol idag så jag ska ner och möta dom snart - visst är det konstigt hur många olika kontakter man får genom att resa!? Och jag måste säga att facebook är bäst, alla har det!:)

Hoppas ni får en trevlig söndag, jag ska i alla fall ha en:)


31q bbbbbfcv2´++++++ (meddelande från Cloé våran folkskygga katt som just gick över mitt tangetbord, hon börjar gilla mig!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0