Nu har jag mitt dykcert!!!!

Jag har precis gjort mitt teori prov (det sista jag hade att göra) på mitt dykcert och klarade det! Jag har mitt cert nu - känns helt konstigt att jag kan dyka, när jag vill och vart jag vill!

Jag är såååååå GLAD!


Så "snygg" är man i fullt kit

Idag har varit en helmysig dag - jag, Lou, Lottie, Mandy, Gregg, Noha och lilla baby Gemima har åkt skridskor i en ishall nere i centrum och sedan ätit pizza:) Mandy och Gregg är helgoa (har säkert sagt det tusen gånger i bloggen).
Så ikväll ska jag slappa i vanlig ordning framför tv'n (samtidigt som jag snorar som en gris, förkylningen har inte släppt).


Jag och Lottie är graciösa på isen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0