Saker som gör det värt att komma hem

Sitter och är lite nostalgisk... Läste en av mina allra närmaste vänners blogg http://pila.blogg.se där hon skrev att en av dom sakerna som gör henne glad är att jag kommer hem över jul:)

Det är sådana saker som gör att man längtar hem, att man vet att vännerna saknar en och att jag kommer kunna krama alla vänner och mina syskon, föräldrar, bonus föräldrar m.m. Uu vad blödigt det låter men det är sant! Jag hade inte kunnat göra vad jag gör utan att veta att jag har människor hemma som alltid kommer finnas där.

Så Linnea, en av dom sakerna som gör mig glad just nu är att jag kommer se dig över jul:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vad glad jag blir :) Det ska bli så roligt att se dig! Haha vi måste ju göra vårt traditionella byte, lussekatt mot pepparkaka! ;) Puss

2008-11-13 @ 15:37:56
Postat av: hanna

Just det ja! Det hade jag glömt bort (jag skäms!!) det måste vi göra=) Puss!

2008-11-13 @ 20:25:16
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0