Är det en matchogrej eller bara saknar vissa människor någonting bakom pannbenet?

Läste en artikel på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/resa/article3300486.ab om en kille som ska åka skidor ner för Everest... Är det mitt guldfiskminne som spökar eller var det inte en Svensk kille som gav sig på det bara för något år sen och dog efter typ 20 meter?
Varför ska man göra något sånt? Har den här killen ett sånt stort behov av att bekräfta sig eller är han bara rätt och slätt dum!?

Vem kommer egentligen ihåg Göran Kropp? Jag minns inte ens hur han dog = man blir inge hjälte även om man dör.

Om jag var tillsammans med en kille som gav sig på något sånt här så skulle jag göra slut direkt! Det är verkligen själviskt att utsätta sin familj och sina vänner för den oron bara för en skitgrej som att åka skidor ner för världens högsta berg.

Stanna hemma och skaffa ett sunt förnuft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0