En dag med mammorna

Idag är det min dag med mammorna vilket ofta är trevligt:) Väldigt hektist när 5 barn i tre års åldern springer omkring och härjar men alla mammor är supertrevliga.

Efter det är jag ensam med Lottie till sju och börjar igen halv åtta nästa morgon för då åker Lou till ett stenbrott och ska ha träning med några elever. Lottie kommer antagligen springa in i mitt rum, hoppa i sängen och se på tv - jag har nog ett av dom bissaraste jobben i världen?

Nästa vecka så åker jag ensam med Lottie till Manchester på Torsdag morgon med tåg för att hälsa på hennes mormor i några dagar. Lou är i New york och Ian har fullt upp med jobb så jag ska få lite avlastning av mormor.

På toppen av detta har jag volleybollen som börjar ta mer och mer tid med matcher, dubbla träningar och aktiviteter med laget.... Har jag nämnt att jag ska titta på två Islandshästar att rida på Söndag?

Det är ingen ände på grejer...

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite för jag är trött och har fått alldeles för lite kaffe i mig:) Jag klagar defenetivt inte för jag har haft så j*kla tur med allt! Jag skulle kunna sitta inne varje kväll och inte få något socialt liv what so ever.

Ikväll stannar jag hemma igen och imorgon kväll kommer Sophie (en österrikisk au pair) hit och vi ska gå på Bio, ska bli kul!

Hoppas alla får en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0