Snart exploderar jag av stolthet!

Sitter och läser min systers blogg www.wickberg.blogspot.com, hon är i New York och jobbar i FN en månad - så himla coolt! Kan inte fatta att vi är släkt:)

Dessutom så fick jag det här på posten häromdagen...


Det är kanske ganska partiskt att säga att min syster är bäst men det är hon!:)



Men självklart är hela min familj bäst:) Satt och tänkte häromdagen hur viktigt det är att ha en stöttande familj när man gör sånt som jag gör. Att få ett brev från mamma eller mormor eller ett telefonsamtal från brorsan kan vara guld värt när allt kan kännas tungt!
Och att veta att man har ett skydsnät hemma gör att man vågar utforska världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0