välbehövlig helg

Har haft en välbehövlig avslappnad helg på "landet" i Corsham hos Sophie, allt var tyst och lantligt - helt underbart mysig småstad! Fast jag kan förstå varför Sophie gillar att komma till Bristol för Corham är ungefär storlek Västra Ämtervik fast med 13 pubar;)


Skööönt att ha naturen nära:)



Idag har jag vart nere i Bristol centrum och kollat runt lite i affärer, jag behöver varma tröjor men det blev bara en och sånt där silvershampo som ska ta bort missfärgade toner i blont hår. Jag var inte alls på shoppinghumör och störde mig mest på alla jäkla männiksor som hade bestämt sig för att shoppa under luch på en måndag!!?? Jag trodde det skulle vara lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0