Back to Buissnes!

Nu är allt tillbaka till vardagen... Sitter här med ett my little pony klistermärke på handen, planerar att åka till ett badhus för att plaska i barnpolen och funderar över vad jag ska laga till lunch - det är som att vara en förälder (alternativt väldigt ansvarsfull storasyster) 8 timmar om dagen.
Men det är kul att se att Lottie har saknat mig och hon håller hela tiden på att ta på mitt hår och säger att hon gillar min frisyr;)


Strålande solsken idag med!!!=)

Nu ska jag "jobba", ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hrm.. angående bilden och kommentaren till den. "strålande solsken idag med" 23/9.. Bilden är ju tagen den 20:e :p

2008-09-24 @ 22:32:47
Postat av: hanna

Så petigt då;) Jag ville ju bara använda en solskensbild för att ge känsla!

2008-09-25 @ 00:55:34
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0