Ballet och muffinbak

Idag var det muffinsbak på schemat, blev väldigt färgglada saker=) Sen bar det av till balleten vilket var mindre kul....
Lottie vägrade gå ut och dansa om inte jag gick ut och dansade, så det hela slutade med en ballet lektion för mig:/ Gosh va pinsamt att stå där och flaxa graciöst med armarna! Fast det kunde inte ha varit helt hopplöst eftersom läraren tipsade om en "ballet för skoj skull" klass för vuxna. Men näe, det är inget för mig..

Knäskydden har inte kommit:/ Har verkligen en klump i magen för den där jäkla volleybollen, jag vet vilken smärta som kommer att vara där imorgon! Vill inte!! Men samtidigt måste jag ju träna för att den så småningom ska gå bort - laget känns sådär lagom roligt också... Är inte så mycket humor i det hela.
Nej gud vad possitiv jag är! Jag ska göra det bästa av det hela! Hål bara tummarna för mig den femte oktober då första matchen är.


färgglada muffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0