Blå naglar?

Kände för färg, en udda färg så jag köpte blått nagelack - hiss eller diss? Kan inte riktigt bestämma mig. dessutom så köpte jag läppstift, vad har hänt med mig?? Ni får se hur jag ser ut när jag jag kommer till jul;)

Idag var det i alla fall spännande, imorgon var det meningen att det skulle komma hembesök från Lotties skola för att lära känna henne lite. Idag klockan tio på morgonen knackade det på dörren och två lärarinnor står på tröskeln - fasen! Lottie såg ut som hej kom och hjälp mig efter att just ha ätit en kletig smörgås och det var inte städat dessutom var jag helt osminkad, morgontrött och allmänt inte presentabel.
Jag fick ta mötet med lärarna själv:/ Vojne jag som aldrig sagt mrs till en levande själ. Men det gick bra, dom var trevliga.

Sen tog vi bussen bort från vår withe trash park till en park med mer klass, gud va trevligt det var och vi gick in på ett café där vi ade en fika - en trvlig dag:)

Imorgon är det volleyboll - jag har faktiskt en klump i magen, det kändes verkligen som om jag skulle dö av utmattning sist.


På tal om något helt annat, kan ni inte skicka några bilder till mig som visar hur långt hösten kommit hemma?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Farsgubben

Oj hoppas att inte läppstiftet också var blått.

Sköt om dig

2008-09-17 @ 21:23:38
Postat av: hanna

Nejdå:) Läppstiftet var ganska neutralt, har inte blivit helt galen härborta



Hoppas ni mår bra hemma!

2008-09-18 @ 01:07:44
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0