Bloggen den största skräcken

Lou har ganska svårt för min blogg, hon ser framför sig hur jag sitter och printar ner allt om vad som händer i huset och allt jag stör mig på;-) Dock är hon ganska skämtsam om det, hon säger att blomsterarangemangskursen hon ska ta på måndagar bara är en täckmantel för svenska lektioner så hon kan läsa min blogg...
En annan av hennes teorier är att Martin är utsänd på ett uppdrag från vänner och familj i Sverige för att få hem mig, min "familj" är inte som alla andra!

Var inte meningen att publicera det förra inlägget tre gånger, är för oteckninsk för att kunna radera

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej Hanna,

Jag hittade just din blogg, från resedagboken...



Kanske hon tror att du skriver ner allt som händer i familjen, och att det är något elakt, för att dom enda orden på engelska i hela bloggen är "white trash" (om en park)...



Hur som helst, fint att se att du trivs så bra!



/ Mattias

2008-09-19 @ 16:07:06
Postat av: SOFIA

haha :)

2008-09-19 @ 20:35:09
URL: http://hejsofiaa.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej Mattias! Ja kanske det, fast jag använder det ordet när jag pratar med henne om vårt område;) Hon får nog leva i ovisshet..

2008-09-22 @ 16:03:37
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0