Dagens plan

Idag är det ganska slappt, har typ ledigt till ungefär tre och sen har jag Lottie till ungefär sju så det är ganska så skönt=) Funderar på att gå ut och gå nu på morgonen och sen ta en dusch, hade gärna sovit längre men med Lottie uppe klockan halv åtta så går det inte:/

Gårdagskvällen var trevlig, faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig - jag var bara där i typ två och en halv timme och satt och sörpla på ett par drinkar för jag hade inte lust att ta taxi hem och sista bussen går halv tolv men det var ganska lagom.

Ibland blir man påmind om att det här inte är Sverige och en storstad, som t.ex när folk uppmanar en att ta det försiktigt och att sms:a direkt när man är hemma bara för att man ska ta bussen. Men det känns skönt att folk bryr sig för det är ganska många äckliga männiksor där ute. Det gäller bara att ignorera och gå fort, fast i dom allra flesta fall känner jag mig säker.

Helgens planer är att en österrikisk au pair kommer hit och jag ska visa henne runt lite i stan och sedan ska vi gå ut på kvällen, det blir nog kul!=)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0