Arg, Irriterad och morgontrött!

Jag är såååå trött!!! Vakna klockan halv åtta av att Lottie knackade på min dörr ihärdigt och frågade om jag var vakem, ehmm ja du väckte mig.

"Mamma har åkt till kusten och pappa sover, får jag vara här inne?"

"mmm, visst bara du är tyst för jag vill också sova"

"Har du sett mina glitter skor, titta på det här Hanna, Hanna, Hanna, Hanna!"

"Vi gör så här Lottie, jag sätter på min tv och så låter du mig sova"

"Kan jag få sitta på din säng?"

"Mmm" (dämpat av kudden)

Och vips så har jag en treåring i sängen (min lilla 90 säng) som ska pilla på mitt hår, sparka på mig och varmt som tusan blir det, det var min sovmorgon det. Nu är jag inte lite irriterad för det är faktiskt inte meningen att hon ska komma in till mig på morgonen och att jag sen ska fixa frukost m.m åt henne när dom faktiskt är hemma.
Men tydligen hade Lottie frågat Pappa om hon fick gå till mig sa hon.

Jaja, nu ska jag återgå till mina plikter, jobbar denna helg:(
I eftermiddag så åker vi ner till Brixham och stannar tills imorgon kväll så bon voyage!

Kommentarer
Postat av: Behm

Fattar det du...e man för en gångs skull ledig så måste man verkligen få va det....ha så skojj!

2009-04-04 @ 11:59:54
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Sofiee

Vi gillar icke barn som väcker en på morgonen!! synd att du inte kan komma hit på söndag och ha påskmiddag med mig och caroline!

2009-04-05 @ 19:53:37
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0