Farmodern

Nu har två dagar gått med farmor Johnsson i huset, vad ska man säga.... What a woman! Kanske inte sådär jätte possitivt menat.

Jag menar, tanten bor uppe i Newcastle och ser sitt barnbarn kanske fem gr på ett år men hon verkar genuint inte intresserad av att spendera tid med Lottie. Jag frågade henne om hon ville ta Lottie till hennes simlektion idag men det ville hon inte. Ehmm... Jaha, Lottie är jätte duktig på att simma och jag tror hon skulle tycka det var jätte kul om du kom med henne för att titta. Nej, ta henne du. ?????!!!!!

Hon ställer aldrig in disken i diskmaskinen och igår så tog jag fram en kyckling till middag och frågade om hon kunde sätta den i ugnen så Lottie kan få kyckling till mat. Jag kom hem klockan sju, då hade hon precis satt in kycklingen i ugnen och Lottie hade fått vita bönor med ost till middag:/ Hmm...

Det värsta är att hon är så himla blyg, jag tror aldrig hon har tittat mig i ögonen när vi har pratat.

Nu så är hon ute och rensar ogräs:/ Med Lottie, varför inte ta henne till parken eller nått?

Nej hon är riktigt riktigt märklig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0