Man dödar inte volleybollar

Har precis kommit hem från veckans volleybollträning, det gick sådär... Flumma mest hela tiden och kände mig så oseriös som det bara går att bli.

Tills det var dags att träna smashar....

Uj vad kul det är!!!! Älskar att bara slå och speciellt om det går bra! Idag så smashade jag exceptionellt bra, rakt ner i golvet och allt bara flöt på! Anthony (tränarn) började komma upp i varv för att det gick så bra för mig och helt plötsligt precis när jag tagit en perfekt ansats skulle hoppa och slå så utbrister han - "Come on, kill it!" Jag bara gapskrattar slår en usel boll och ropar till Anthony att man kan inte säga så i volleyboll!

Efter det var det flum Hanna igen, han hade förstört mitt flow och jag tror han var besviken att jag inte dödade bollen, tror han hellre hade tränat macho män än fnittriga damer.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0