Mind your own buissnes

Ghaa vad jag hatar engelska alkisar!

Mötte upp sofie för att äta en sväng ikväll, riktigt mysigt:) satt och käka pizza och bara pratade, ett litet avbrott i vardagen:) Tack för en trevlig kväll=)

Iaf efter att ha sagt hej då till Sofie så ska jag ta bussen hem, sitter själv vid ett säte ett par stopp tills en alkis kommer på. Inte sådär lortalkis men alkis.
Damen framför mig flyttar på sin väska för att göra plats för alkisen men han sätter sig brevid mig och ler samtidigt som han säger med sin stinkande andedräkt...

Du ser mycket trevligare ut

Jag bara vänder huvudet bort och mumlar idiot, hostar lite senare och han säger bless you men jag svarar inte.

Sen börjar han tjata på mig och säger förlåt om jag har gjort dig förbannad 511 gånger, jag bara svarar en gång att jag pratar inte med främlingar.

Idiot!

Varför kan det inte vara som i sverige att man bara inte pratar med den som sätter sig brevid i bussen, iaf om man verkligen visar att man inte vill prata.

Sen så kryllar det här landet av äckliga alkisar som ska vara über sociala, äcklig pubkultur!




Tro det eller ej men han är engelsman! Varför ser man inte sånna som honom på gatan istället för...


Sånna här looka alikes som stinker öl och svettig pub...





Kommentarer
Postat av: Sofiee

Oh! stackare!! haha men jag måste säga att jag gillar den sista bilden! haha han är så ful.

2009-04-08 @ 11:14:17
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: isabelle

söt du är!

2009-04-17 @ 12:57:33
URL: http://typisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0