säg inte spotta till en treåring

Den första dagen är avklarad, phuu.... Jag behöver det där partyt imorgon kan jag säga! Lottie känner sig grinig, övergiven och tar ut det på mig. Jag svarar med att "jaha, så du vill vara ensam hela dagarna då" barnsligt jag vet men mitt tålamod tryter ibland!

Födelsedagskalas inbjudningarna till Lotties kompisar ska vara klara tills imorgon och tydligen är det jag som ska ha komandot den här veckan. Kan man somna och sedan vakna igen på torsdag kväll? Skulle va perry perry!

Dessutom, Lottie gjorde någonting riktigt äckligt idag när vi skulle göra köttbullar! Hon tyckte det lukta så gott så hon stoppade en bit av rå köttfärs i munnen, Uuuuuu!!! Jag tok panika och skrek spotta, hon spottade ut biten i köttbulle smeten, mumsigt....



Kommentarer
Postat av: Behm

Ja vi är nog 2 som behöver det där partyt! Haha jadu det va inte lilla fåret det där inte ;P Tackar ^^ hehe men hoppas jag slipper fler räddningsauktioner!

2009-04-23 @ 21:41:57
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0