Trötthet, volleyboll, Island och Lisbeth Salander

Tröttheten bara slog imot mig just i detta tillfälle.... Jag har verkligen ingen lust att spela volleyboll:( Det värker i varje led också, gnäll gnäl...

En rolig grej är att jag precis pratat med mamma och hon har vunnit en turridning på Islandshästar för två personer och hon bjöd med mig! Det piggade verkligen upp:D


Jag får bli lite nostalgisk i en halv dag nu i sommar:)

Jag har inte varit superbra med GI mat idag heller, kanske är därför jag är trött? Borde ju börja läsa böckerna som jag fick låna av mamma först och främst men just nu är det stieg larsson som är prio nummer 1!

Sa till Anna i måndags under matchen när hon kände sig trött och hängig - "tänk på Lisbeth! Vad skulle Lisbeth göra?"

Det roliga är att Anna är nog mer besatt än vad jag är och erkände för mig i bilen till Glouster att hon låtsas vara lisbeth när hon sitter framför datorn och skriver sitt psykologi arbete på word. Go Anna, förlåt Lisbeth!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0