Är det någon som fortfarande läser min blogg?

Ja jag kanske ska damma av bloggen igen, jag har ju fått en del förfrågningar (jag känner mig viktig om jag skriver så) om att jag ska blogga om mitt liv i Umeå. Japp gott folk, jag drar norrut igen men denna gång stannar jag faktiskt i Sverige!!!!
Jag ska först och främst läsa naturvetenskapligt basår och sen lutar det väll åt jägmästarutbildningen. Det är ungefär som en civilingengör examen fast inom skogen.

Imorgon klockan fyra på morgonen ger jag mig iväg så jag borde kanske sova... Men guess what!? Jag har aldrig varit så nervös som jag är för den här flytten, kanske är det för att det faktiskt börjar bli allvar?

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Sofiee

åh Hanna Nontana is back in the game!!! jag gillar att du bloggar och kommer alltid att läsa!

2009-08-28 @ 10:53:23
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Behm

Ja du ska minsann blogga från Norrland ^^ Inget snack om saken ;)

2009-08-28 @ 12:02:29
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0