Flyttkartonger överallt!

Igentligen borde jag sova, jag gick upp klockan 4 imorse för att åka iväg strax före fem. Jag säger bara en sak - fy tusan vad långt det är till Umeå! Man har åkt i ungefär 6 timmar, äntligen kommit till sundsvall och tänker "yes! Nu kan det väll inte vara så lång tid kvar!" Men jo.... 3 timmar till får man sitta och våndas i bilen! 9 timmar tar det att köra upp hit, det är nästan så att jag förväntar mig att det ska promenera isbjörnar på gatan men det är faktiskt ganska likt värmland.

Min lägenhet är jättefin och fräsch! Just nu är den fylld med flyttlådor men jag ska försöka få allt på plats nu i helgen. Jag bor ungefär 800m från universitetet och kanske 10 min med cykel från den mest centrala delen.

Ni kära läsare (carolin och Sofiee) får en bättre uppdatering later on för jag måste verkligen sova! Kan bli några dagar då mamma drar iväg med det trådlösa modemet och jag måste fixa bredband:(

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofiee

vi är alltid vid din sida :D

2009-08-29 @ 00:44:43
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0