Godmorgon

Jag inser att det här med att vara student kan vara bra för min vikt;) Jag äter hellre lite och sparar pengar säger jag bara! 228kr för frukostmat och då handlade jag euroshopper och ica:/ Det är dyrt! Fast egentligen bra.

Nu sitter jag iaf och äter frukost, mamma och gunde kommer förbi snart och ska montera upp det sista sen åker dom neråt igen:( Men ikväll ska jag underhålla mig själv med att packa och imorgon ska jag försöka leta rätt på universitets byggnaden jag ska till på måndag för upprop. Så jag överlever nog helgen utan internet ändå.

Oo! En rolig grej som hände igår efter att jag handlat! Jag gick vilse, haha! Ni ska se hur det ser ut här, alla hus ser typ likadana ut med bara lite skillnad i nyansen på huset och det är iaf minst 14 hus (jag bor i nr 14). Hur ska detta gå efter en nollningsnatt? Jag kommer aldrig hitta hem!

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha det e fasen sant xD jag tappade bort mig när jag skulle gå där me och jag skulle bara gå fram å tillbaka till affärn som e typ 300 m bort xD omöjligt ju! du får lägga upp lite bilder på lägenheten när du fixat klart :D

2009-08-30 @ 11:03:09
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0