Hola!

Nyss hemkommen från Mallorca och jag vill tillbaka! Gud va skönt det var att känna solen igen. Vädret den första helgen var riktigt dåligt, kuling och fyra meter höga vågor, inget dykväder alltså - medelhavet var som en enda sörja men desto roligare för mig! För vi var ett helt gäng som slängde på oss våtdräkter och surfade med bodyboards i vågorna=) Om jag fortfarande inte kan dyka efter alla tester så har jag lovat mig själv att börja surfa, det är sjukt kul!



Mallorca var i alla fall väldigt vackert, magaluf mindre vackert. Det var som en spökstad där, knappt några ställen öppna förutom någon enstaka brittisk pub men det var faktiskt ganska häftigt att ha magaluf beach för sig själv! Där fick jag lära mig att spela cricket bl.a och försökte lära ut volleyboll.

Det hände inte så mycket egentligen mer än att det var skönt med förändring, jag plöjde igenom x-antal böcker och sög åt mig minsta lilla solstråle!
Sköna dykare var där ocskå, kanske bilden kan få tala för sig själv....


Den fantastiskt roliga Walesaren Brent:)

Helgen efter var bättre vilket var lite tråkigare för mig eftersom alla stack iväg och dök... Ush det var ganska jobbigt att höra allt dyksnack och se alla i dykutrustning men jag försökte göra det bästa av min sitts.

Jag har iallafall haft en skön "semester"


Medelhavet var inte så varmt som det ser ut men det är alltid härligt;)

Nu ska jag sova och försöka komma på possitiva saker med att fylla 21!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0